Sunday, May 26, 2013

מתנה שתרגש את הנותן ואת המקבל


התחלתי לעסוק בעיצוב אלבומים בעבודת יד לפני כ-4 שנים
מתוך כיף, אהבת היצירתיות, כאשר כל בני משפחתי הקרובה והמורחבת
נהנו מאלבומים מעוצבים בעבודת יד כמתנה
לאחר שנה החלטתי שאני מקימה עסק בנושא האהוב עליי ביותר היצירה והלכתי לכוון עיצוב האלבומים
ואז התחלתי ללמוד יותר לעומק
את החומרים, איך בונים אלבומים, איך מעצבים, שימוש בחומרים השונים וכדומה
לעצב אלבומים זה אומנם כיפי אך כרוך בהרבה עבודה שעות שאנחנו בעצם לא יכולים לקבל אותם בפועל
מצריך בשימוש בחומרים מיוחדים כדי למנוע מהתמונות להצהיב עם השנים והחומרים מאוד יקרים
ומצריך הרבה לימוד והתקדמות בעיצוב, בטכניקות, בשימוש בחומרים שונים וחדשים, תלת מימד, לימוד שכבות ועוד
ותמיד לומדים ולומדים וקוראים ורואים סרטים ביוטיוב ומשתתפים בתחרויות שונות שנערכות בעולם
על מנת ללמוד, להתקדם ולקבל את ההכרה
האלבומים שלי הם בעבודת יד, מעוצבים בעבודת יד ולא במחשב
כי אני חושבת שאלבומים שמעוצבים בעבודת יד הם אלבומים עם יותר חיים, עם יופי מיוחד, עם היכולת לגעת בקישוטים
לחוש את התלת מימד, את השכבות ועוד
עד לפני כ-7 שנים לערך עסקו בעיצובים בעבודת יד ואחרי זה עברו לעיצוב דיגטלי שגם יפה אך אין בו את הרגש
והיום אנשים התחילו להבין בחוכמה ובצדק שאין כמו אלבומים מעוצבים בעבודת יד
אני יושבת שעות וחושבת על העיצוב, על ליין הדפים והקישוטים שמתאימים לסוג האלבום, על החומרים שאני אשתמש בהם
ואז מתחילה לארגן את החומרים ומתחילה לעצב
שעות יושבת על העיצובים, על הדפים, בהרבה אהבה, בהרבה תשומת לב, בהשקעה מלאה של זמן תיכנון ועיצוב לכל דף ותמונה
עובדת מכל הלב, גם אם אני לא גובה בפועל את השעות שאני משקיעה
לשמחתי אני מצליחה
הרבה לקוחות יש לי, ואף לקוחות שחוזרים ומזמינים עוד אלבומים לכל מיני ארועים וגם כמתנות
יש לי הזמנות מחו"ל
גנים שמזמינים ממני
והכי חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה, שיאהב את העבודה שלי, שימליץ ושיחזור להזמין
עיצוב אלבומים זו האהבה שלי, הכיף שלי, הכוחות שלי להתמודד , השקט שלי והשלווה הנפשית והגופנית
מוזמנים להזמין אלבומים ברמה גבוהה ביותר, בהרבה הרבה אהבה ותשומת לב שזה הכי חשוב


No comments:

Post a Comment