Monday, April 1, 2013

פניני קסם עיצוב אלבומים בעבודת יד


שלום שמי שושי ויש לי עסק בשם פניני קסם
עיצוב אלבומים בעבודת יד
מתנה שמרגשת את הנותן ואת המקבל
כולנו מצלמים תמונות בכל מיני רגעים, מצלמים את ילדנו נכדנו
אך היום התמונות מועלות למחשב....וזהו
תמונות מצולמות כדי שנראה, נתרגש, ניזכר, נצחק וגם נבכה
בתמונות אנחנו מצלמים רגעים ואנשים, רגעים שלעולם לא חוזרים ואנשים שלצערנו
עם השנים הולכים לעולמם
על מנת להתרגש , יש להעלות את התמונות לאלבום מעוצב בעבודת יד, כי בעבודת יד
אנחנו נותנים "חיים" לאותם התמונות, מקשטים, מעצבים, כותבים מילים, ולא שמים אותם בפורמט, אני בעבודת היד שלי משקיעה המון אהבה רגש בכל דף ותמונה

עבודות רבות שלי זכו בפרסים בחו"ל
האלבומים שלי מעוצבים בגדלים ובצורות שונות בהרבה אהבה רגש ושימת לב לכל דף תמונה וקישוט

עובדת עם צלמים
עובדת עם גנים
וגם לקוחות פרטיים, ושפע של המלצות ואהבה יש לי מהם, לקוחות שחוזרים ומזמינים
עוד ועדו אלבום

שושי 0507710296
אימייל: kogen_s@zahav.net.il
האתר שלי: http://www.pk-shosh.com/
הדף העיסקי שלי: https://www.facebook.com/PNINEKESEM2011?ref=br_rs

No comments:

Post a Comment