Saturday, March 23, 2013

אני כילדה מחופשת

מה החשיבות של תמונות לא רק לצלם אלא גם לפתח אותם
ולעצב אותם באלבום
זיכרון ממשי, לשבת לדפדף, להזכר
יש זכרונות יפים, זכרונות שצוחקים מהם זכרונות שבוכים בהם
התרגשות רגשות
וזה ההבדל הגדול בין תמונה סתם במחשב לתמונה שפותחה
סיפרתי לכם כמה פעמים שאני בפרויקט ענק של המשפחה
כולם הביאו לי את התמונות ואני מעצבת דפים לפי נושאים אנשים וכדומה
כבר עיצבתי כ-100 תמונות שונות
בינהם תמונות שלי מהיותי תינוקת בת 3 חודשים
אחותי
האחינים שלי
וכמובן הנסיכות
והנה דפים מעוצבים עם התמונות
שהיום אנחנו מסתכלים וזוכרים צוחקים ומתגעגעים
וכמובן מביאה לכם תמונות בנושא פורים
זו תמונה מחופשת כליצן בת 4 חודשים
זו אני ואחותי
זה אחיין שלי היום בן 26 לומד לתואר ראשון
זו האחינית שלי היום אמא לשתיים והשלישי בעזרת השם בדרך
זו אופיר שלי בת שנתיים
אופיר בת כמה חודשים
זכרונות יפים ונעימים
זכרונות מרגשים
לכן חשוב מאוד לצלם תמונות
חשוב מאוד לפתח
וחשוב ביותר לשים באלבום ומידי פעם לדפדף ולהתענג
 
 

פניני קסם עיצוב אלבומים בעבודת יד
מתנות שמרגשות את הנותן ואת המקבל
שושי 0507710296
אימייל: kogen_s@zahav.net.il
קישולר לאתר: http://www.pk-shosh.com/
קישור לדף הפייסבוק העיסקי: http://www.facebook.com/PNINEKESEM2011

No comments:

Post a Comment