Sunday, February 3, 2013

Joe Rotella’s

אני מנויה על מאות מגזנים ובלוגים שקשורים לסקראפ
גם ליוטיוב
וגם....למגזינים שמגיעים מחו"ל עד אליי הביית
וכן קוראת את כולם, ולא מפספסת כלום לוקח זמן כי זה הרבה ויש לי עוד דברים לעשות
אבל מאוד חשוב לי
חשוב לי להכיר את האנשים, היוצרים, טכניקות חדשות, מקבלת רעיונות השראות ועוד
וזה חשוב וממליצה לכולם
אחד המאגזינים שאני מנויה עליו הוא creative jumpstart
במגזין הזה הרבה יוצרים מכל העולם
מביאים שיטות וטכניקות מיוחדות
מסבירים, ופשוט העבודות מדהימות
וההשראות...אין סופיות
איחד מהם הוא  Joe Rotella’s איזה כיף שיש גבר יוצר
חוץ מטים הולץ ועוד אחד בפרימה לא מכירה הרבה גברים שעוסקים בסקראפ
לצערי מנסה להעלות סרטון לא ניתן
מצרפת קישור כאן 
מומלץ מאוד להכנס ולראות את הטכניקות שלו
דרך אגב ענת מאיקס מיקס מוכרת את "המראות" האלו קניתי ופשוט עושים איתם עבודות מדהימות
והנה עוד עבודות שהוא עשה
 Red-Eyed-Tree-Frog-Box-using-Mica-LARGE
 Time-Machine
 steampunk-clock-9
מומלץ בחום
לכולם מאחלת טו` בשבט שמח ושבת שלום ומבורך

No comments:

Post a Comment