Sunday, February 3, 2013

פניני קסם אני מאמין

פניני קסם עיצוב אלבומים בעבודת יד
מתנות שמרגשות את הנותן ואת המקבל
זה העסק שלי, ועכשיו הוא בדיוק בן שנתיים
הגשמת חלום
ואני רק בתחילת הדרך
מאז שאני זוכרת את עצמי אני יוצרת ומעצבת
גם לבית שלי וגם למשפחה לאחינים לחברים
ונהנתי מכל רגע
ובעקבות השיטוטים שלי באנטרנט התגלה לי עולם מדהים
של יופי, יצירה, דפים מעוצבים, אלבומים ועוד
ובהחלטה של רגע החלטתי לפתוח עסק ולעסוק בדבר שאני הכי אוהבת
היצירה
עד שהתחילו להגיע הלקוחות הראשונים
התנסתי בכל מיני דברים עיצובים טכניקות ועוד
ואומר שאין מה להשוות לרמה שלי של אז לעומת היום
למדתי הרבה
שיטות, טכניקות, שימוש בחומרים שונים
נכנסתי לבלוגים בארץ ובחו""ל , נכנסתי לסרטי יוטיוב לראות ללמוד
שעות על גבי שעות
למדתי וגם נהנתי והתחלתי ליישם
ואז התחילו להגיע הלקוחות הראשונים שלי
בעיצוב אלבומים
רוב הלקוחות שלי אז והיום בנושא עיצוב אלבומים הם מהמגזר הרוסי
הם אוהבים אומנות, אוהבים יופי, ויש להם הערכה וערך לעבודת האומנות
יש לי עוד לקוחות רבים, וכל יום מתווספים חדשים
יש לי לקוחה שכל הזמן חוזרת ומזמינה אלבומים, תכשיטים סריגים ועוד
התחלתי לעבוד עם גנים
מתנות לחגים לימי הולדת ולסופי שנה
"אני מאמין" של העסק - פניני קסם
לעצב בהרבה אהבה
להשקיע את הזמן הדרוש
להשתמש במיטב החומרים שבשוק
לעצב מכל הלב
וכמובן שמחירים שמתאימים לכל כיס ולכל מזמין
מטרת העסק "פניני קסם"
ליצור מתנות שירגשו גם את הנותן וגם את המקבל
המתנות יכולות קודם להיות גם לעצמך וגם לאחר
ותחשבו על אלבום מדהים גם לעצמך וגם כמתנת יום הולדת, לרגל ארוע משמח
אלבומי תדמית
סריגים לך לילדים לנכדים
תכשיטים לפינוק
מוצרי נוי לבית
והכל בעבודת יד, ושוב בהרבה הרבה אהבה ומחשבה
ולנפש חוגים וסדנאות
במבחר עצום של נושאים
לבלות מספר שעות ביצירה בחברת בנות אחרות/חברות/בת ועוד
ליצור, ללמוד, ולצאת עם מוצר מושלם ויפה מעשה ידיך
לחגוג יום הולדת לילדה עם חברות בשעת חוג/יצירה
כיף מדהים יפה, אין מילים
התחלתי לעבוד עם המותג טרובדור
מעצבת אלבומים קנבסים סריגים ועוד אם האיורים של טרובדור
מזמינה אותכם בהרבה אהבה
להכנס לראות ולהזמין
וכל לקוח בשבילי עולם ומלואו
וכל לקוח מקבל את הטוב ביותר מבחינת המוצר שהזמין
בהרבה הרבה אהבה
תמיד יש אצלי מבצעים
מחירים שפויים
מתנות יפות
ועוד מעט...ממש בפתח פורים
מצלמים את הילדים/נכדים שלנו בתחפושות
ולהזמין אלבום מעוצב עם תמונות הנסיכים/הנסיכות
ובכלל...כיף כל השנה להזמין
גם לעצמכם ולגם ליקירכם מתנות יפות שמרגשות את הנותן ואת המקבל
וכמובן חוגים וסדנאות לכל גיל ובאין סוף של נושאים
מאחלת לכולם המשך יום מקסים
ושבוע נפלא ונעים
ומחכה לכם בכיף ובהרבה אהבה

No comments:

Post a Comment