Sunday, February 3, 2013

ככה יעשה ללקוחה יקרה ללבי

בדיוק לפני שנתיים פתחתי את העסק שלי
"פניני קסם" עיצוב אלבומים בעבודת יד
מתנות שמרגשות את הנותן ואת המקבל
סרגתי את זה
הלקוחה ראתה
ישר הזמינה כזה
סרגתי ושלחתי לה
ומאז במשך שנתיים רק מזמינה.....אלבומים, סריגים תכשיטים הכל
ואני מכינה לה בהרבה אהבה
וגם נותנת לה באהבה איו סופית גם מתנות
אני מטבעי נותנת, אבל זו לקוחה יקרה מאוד ללבי וגם חברה כמו אחות בשבילי
עכשיו הזמינה ממני סריגים לתינוק שאמור להיוולד בעזרת השם החודש
סרגתי זה בדרך אליה
וגם  הכנתי לה מתנה לכבוד התינוק מכל הלב
קנבס שעיצבתי אותו עם משחת עיצוב ומסיכה
הציפורים והעצים והעננים הכל הוכן כתלת מימד
עם שקפים וקרטון וכמובן צביעה
והנה הקנבס
ככה יעשה ללקוחה יקרה חברה כמו אחות
שמעריכה את העבודות שלי ואותי
כמובן אני מתנהגת ככה לכל לקוחותיי
אך הלקוחה הזו מאוד מיוחדת! ויקרה ללבי עוד לפני הקמת העסק

No comments:

Post a Comment