Sunday, February 3, 2013

איזה הספק ביום אחד

כן התעוררתי היום בשעה 6 בבוקר
כי ידעתי שיש לי היום מליון דברים
ובניהם הזמנתי את הספרית לבית לצבע תספורת ופן
קבענו בשעה 9 בבוקר הגיעה בשעה 12 בצוהרים.....
אז ככה
היום יש לי פעילות בגן של אורי אמהות וילדים
הכנתי את כל החומרים לפעילות
החלטתי שאנחנו מכינות כולם יחד אמהות וילדים כפפה
כל אצבע בן משפחה
ובאמצע ברכת הבית
למחר לאופיר עוד לא החלטתי
אבל ישבתי והכנתי כרטיסיות שבו נדביק את תמונות הילדים
ומהצד השני את ברכת הילד
וגם הכנתי סינר לקבלת שבת
לאורי נתתי את הכרטיסים שהכנתי לה ואת הסינר
ביום ההולדת שלה בגן בתוך הפתעת יום הולדת
הסינר
וגם הכנתי כרטיס ברכה לארוע היום
בת מצווה של בת של חברה
בין לבין התפנקתי עם הספרית
וגם בישלתי לשבת שמחר אוכל לעסוק בים הדברים שלי
הכנתי שניצלים
הכנתי בצק עלים ממולא בשר
ואני חושבת מה עוד להכין
ממשיכה ביום העמוס שלי
ביי

No comments:

Post a Comment