Sunday, February 3, 2013

ההנאה והאהבה ליצירה


בוקר טוב לכולם
מה שלומכם? שלומנו מצויין וכמובן גם מאושרת ושמחה שאט אט החלומות שלי מתגשמים
מאז שאני זוכרת את עצמי ממש ילדה קטנה בת 10-11 התחלתי ליצור
בהתחלה היו הרבה גובלנים, ים של גובלנים
הרבה ריקמות
ואז התחלתי גם לסרוג
בהתחלה לעצמי, אחרי זה חברות ביקשו סרגתי להם ואחרי זה האחינים שלי
שעוד נולדו והיו תינוקות סרגתי לשלושתם אותם הסטים
היה כיף ואהבתי
יש לי הנאה ואהבה גדולה ליצירה
זו חדוות החיים שלי
הכיף הנוסף שלי בחיים
וזה כיף שלא יאומן
שעות לשבת וליצור ולא להרגיש איך השעות חולפות
ואז החלטתי להקים עסק לפתח את היצירה ולעסוק בזה
האמת שכבר נמאס לי ממשרד.....דיי
מהרגע שהקמתי את העסק ידעתי שאצליח
כי אני אוהבת, יוצרת באהבה מכל הלב, משקיעה המון
כל מוצר שיוצא ממני מוצר שעטוף באין סוף אהבה, בחדווה בכבוד בתשומת לב
כל הלקוחות שהזמינו ממני אהבו את העבודות שלי את העיצוב שלי
כל הזמן חוזרים ומזמינים, כל הזמן לקוחות חדשים
ועכשיו להיות המעצבת של חברת טרובדור, מותג עולמי נהדר מקסים וכבוד
אני מרגע שפתחתי את העסק
חלמתי וחולמת להיות מותג.....והעסק שלי ושהם "פניני קסם" יהפוך למותג
חלום שבדרך להתגשם
הספר אור מגרש את החושך
ספר מקסים לילדים וחובה בכל בית
סיפור שמלמד את הילדים שאין מה לפחד מהחושך
בספר יש אצבעון וגם דיסק
ספר מדהים וזול!! וחובה בכל בית אם ילדים
ממליצה בהרבה אהבה קניתי לנסיכות שלי
אפשר לשלחוץ ישר על הקישור מצד שמאל לאתר ולקנות

No comments:

Post a Comment