Sunday, October 7, 2012

walt disney layot



I participate in many competitions around the world blogs
It's fun, learn a lot, it's challenging, global advertising
True, there are prizes, but as one that invests thousands of dollars a month on materials so ....

This week that his blog was Walt Disney
And I designed two pages
The first Mickey Mouse this charming Uri Ofir wrote that confused
Both dressed up as babies Mickey Mouse then this Uri 5 months old 3 years old today
And Ophir 5 months old and 5 years old soon

Second page Shayzvtti
My princesses grandmother's wading pool
When Mermaid (Walt Disney) watching them and maintains

Techniques used in many designs
Special cutting, Glimmer Mist, use a mask, aging and cutting paper
The painting of the Little Mermaid at princesses I drew and painted acrylic paint and added glitter
This page only took me four days of work but I enjoyed
Hope you will love



אני משתתפת בהרבה תחרויות בבלוגים ברחבי העולם
זה כיף, לומדים הרבה, זה מאתגר, פרסום עולמי
נכון שיש פרסים אבל כמי שאחת שמשקיעה אלפי שקלים בחודש על חומרים אז ....
השבוע בלוג שהנושא שלו היה וולט דיסני
ועיצבתי 2 דפים
האחת מיקי מאוס שזו אורי המקסימה וכתבתי אופיר כי התבלבלתי
שניהם התחפשו כתינוקות למיקי מאוס אז זו אורי בת 5 חודשים שהיום בת 3
ואופיר בת 5 חודשים ועוד מעט בת 5
הדף השני שעיצבתתי
הנסיכות שלי משתכשכות בבריכה של סבתא
כאשר בת הים (וולט דיסני) צופה עליהם וגם שומרת
בעיצובים השתמשתי בהרבה טכניקות
גזירה מיוחדת, גלימר מיסט, שימוש במסיכה, יישון וגזירת הנייר
הציור של הנסיכות בבת הים הקטנה אני ציירתי וצבעתי בצבעי אקריל והוספתי נצנצים
רק על הדף הזה לקח לי 4 ימי עבודה אבל נהניתי
מקווה שגם אתם תאהבו





אני אהבתי והרבה פידבקים ותגובות אוהבות ונלהבות בבלוג בחו"ל ובפייסבוק
לכולם מאחלת חג שמחת תורה שמח

2 comments:

  1. איך אהבתי את הפרסים הישנים שאמא שלי שמרה מאז ילדותה. כל המלאכים הקטנים והיפים ההם. לעומת זאת, הבת שלי רק רוצה לפצות כל היום בסדרה הסוד של מיה ומצפצפת על קלאסיקות.

    ReplyDelete
    Replies
    1. שבוע טוב אורית
      אז והיום זה לא אותו הדבר לצערנו
      אז היו לנו הרבה תחביבים היום יש להם טלויזיה ומחשב
      דור הולך ונעלם (:-
      שבוע טוב
      שושי

      Delete